Sunday, May 29, 2011

APA LAGI NIH...

Dalam sebuk2 nak audit ni..situlah dugaan melanda lak....Mula2 internet down...masa nilah aku banyak nak guna internet sebab nak email dokument ke subsidiaries. Belom solved lagi problem internet...dah telefon line plak buat hal...

Kalau sehari tu tak per lagi, ni dari hari Khamis sampai ler hari Isnin ni..masih camtu gak. Naik migraine aku cam ni gaya nyer..Mana lagi nak mengejar masa untuk completekan audit ni..dengan segala macam benda ni plak buat hal!

Pagi ni, internet dah okay ler sket.. jalan ala siput pon jadik ler. Aku plan nak scan kat photostate machine..Nang butinang! kuew buti kiew! photostate machine lak rosak..walhal sumer baru tu!!!!Nak histeria aku dibuatnya weiiii!!

Lagi nak cepat..macam2 plak bala datang...kenangkan aku ni bukan tokeh jer...kalu tokeh pun apa leh aku buat...depa pun tak mintak rosak kan!.

Paling sedey tu...aku pun macam "nak rosak" gak...Dengan suara cam itik serati, badan lak sakit2 gara2 salah tidur...rasa nak demam pulak. Disebabkan komitment aku pada company ni...aku datang gak...

Harap2 tak de lah apa lagi masalah melanda..Den dah ponek ni hah!!Bilo gamaknya audit nak berakhir ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com