Tuesday, May 10, 2011

HARI TERAKHIR DI MEDAN


(Bergambar bersama sebelum bertolak dari Lake Toba)

Di Medan, kami tidur di Garuda Hotel, Pepagi lebih kurang pukul 10.00 pagi. Pak Dian membawa kami Factory Outlet. Di sana hubby aku beli bajunya dan baju Baby. Seterusnya kami ke Pasar Ikan tempat shopping yang terkenal di sini. Dari cerita kenalan di facebook, aku agak teruja nak ke sini kerana nak mengabihkan duit! Indah khabar dari rupa ler sebab baju2 kat sini, fesyen sulaman dan rendanya udah cam baju orang kahwin. Tak kan ler aku nak ke pejabat gaya gitu~!

Aku cuma beli sepasang telekung, dan seluar. Panas kat dalam bazar ni sebab terlalu ramai orang. Waktu dah nak kuar dari situ, aku nampak Abang tengah tawar menawar dengan sorang penjual wallet leather. Abang! cepat! bas nak bergerak dah! . Akhirnya, Abang dapt wallet idamannya dengan harga murah! Taktik bagus yang korang perlu belajar dri aku tuh!

Dari sini, kami pergi pulak ke Medan Mall tempat membeli barangan kulit dan pelbagai. Kami makan di KFC dulu utk mengisi perut. Teh nyer dicampur dengan bunga apa tah membuatkan rasanya agak berbeza hinggakan baby tak mau langsung minum !

Sempat gak ler, aku capai handbag, kasut dan beberapa barangan utk Baby sebelum kami bertolak ke Sun Plaza.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com