Tuesday, May 31, 2011

SUARAKU...


Aku ni jarang sakit...tapi 2 hari lepas bangun tidur jer..lain macam rasa jer tekak sakit semacam. Rupanya, tekak sakit tu petanda aku akan kehilangan suara "perempuan" aku sebaliknya bertukar pada suara jantan macho!

Aku sendiri pun terkejut cipan dengar suara aku tatkala mengejutkan Baby bangun tidur pagi tu. Garaunya buat darah aku menyirap sekejap!...Kebelakangan ni, memang cuaca begitu agak panas sekali. Ditambah lagi dengan kurang minum air...sudahnya hambik ko! suara cam Yusni tertelan tongkol jagung cam citer filem melayu tu. (Tak ingat lak aku tajuknya)

Memang stress gak ler sebab menyukarkan aku untuk contact client tambah lagi time tengah buat audit nih!.Sekali kuar suara jer di telefon, kengkawan mesti tanya, sapa ni?!. Aku siap buat lawak bodoh lagi..suara aku serak ni sebab jadi back up singer si Salma Mentor 5 tu!. Hik! Hik!. Dorang leh jawab lagi tu, ker.. ko jerit kat budak2 auditor tu sampai ilang suara?

Hello...aku ni jerlah yang baik budi tau..layan depa baik punya! Depa pun komplen asyik kena marah dengan budak2 staff finance di subsidiaries company. Aku rimas gak tapi tak sampai hati nak marah depa walaupun kengkadang hangin aku sampai ke tahap "impak maksima"!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com