Monday, May 16, 2011

HIII!! POTONG BETUL!

Dalam keghairahan aku menulis dalam blog tempat aku mencurah perasaan ni..ada ler plak tampalan yg tidak diundang masuk ke blog aku nih! Ari tu masa sebelum aku ke Medan, dia buat hal camni. Peh tu hilang sekejap...walaweiii datang balik menempel lagi.

Aku ni bab finance reti ler tapi bab IT ni mengong sket!apatah lagi bandwidth exceeded apa ke jadahnya nih. Dah jenuh ler aku cuba membuang anasir perosak ni...tapi tak gak mau pegi.

Kalau ada sapa2 yang arif lagi bijak pandai tu, tolong2 ler aku yek..Rimas ler aku setiapkali bukak blog ajer..benda alah ni mesti terpampang. Nak berkarya pun jadi buntu dibuatnya.

Follower aku dok caling2 naper blog aku camtu jadik nyer! Ko tanya aku...aku nak tanya sapa weh? Aku ni lagi ler mengharap agar blog aku ni tak jadik serabut camni.

Sekali lagi...pada sapa2 yg sudi tolong aku selesaikan masalah ni..sudi2 ler ngajor teman yerrrr...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com