Tuesday, May 10, 2011

Flight kami sampai di Malaysia lebih kurang pukul 11 lebih (Malam). Nasib baik ler kami bawak keta..so Abang yg tak ngantuk tu kusuruh drive. Tapi tak gak aku boleh tidur sebab takut terbabas..mana ler tau Abang tetiba lak ngantuk masa memandu nanti..lagi pun Sepang ni kata orang tempat "jin bertendang".Hik! Hik!

Kebetulan kami terjumpa rakan hubby aku yg baru balik dari Bangkok. Dia tumpang sekaki sebab umah dia tak jauh dari umah kami. Nasib baik ler masa kami tiba ni dah malam..kalau tak, dah lama Abang kusuruh pandu ke pusara Abah sebab aku terlalu rindu pada dia...

Walaupun trip ke Medan tu menghiburkan tapi ianya masih tak dapat mengubati rindu dan ingatan aku pada Abah. Masa belikan emak kain batik tu pun, hati aku sebak sangat sebab selalunya buahtangan utk Abah pun akan kubelikan.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com