Tuesday, May 10, 2011

TU LER DIA....SIMPAN DUIT LAGI!

Di Sun Plaza ni memang hampeh! Sebab tempat ni standardnya sama dengan Bukit Bintang kita kat sini. Rega barangnya jangan citer ler..sama mahal dengan barang kita kat sini gak.

Terasa cam ralat tak habiskan duit berbelanja di Medan Mall tadi. Kami pun diberi masa yg agak singkat waktu di Medan Mall dan menurut kata Tour Guide ni kat Sun Plaza ni lagi murah. So...dek tamak punya pasal, aku menyimpan niat utk berbelanja di sini untuk dihabiskan di Sun Plaza. Kenyataannya..rega barang kat sini mahallll!!!

Duit Rupiah aku yang berbaki nyer masih sekitar RM300+ lagi. Tu yang cam rasa ralat tak habih2 tu. Kami kemudiannya terus ke Polonia Airport utk berlepas balik ke Malaysia.

Disebabkan kami tiba awal, so masa yang terluang tu aku gunakan utk berjalan2 sekitar kedai di Airport tu. Nasib aku agak baik sebab ternampak kain sulam yg agak cantik..reganya boleh lah tahan...So apalagi aku grab! Balas dendam!

Abang amik sehelai t.shirt Hardrock dan Baby dengan souvenirnya. Jadi ler kan...Kapalterbang yg kami naik tu berlepas kira2 pukul 11 malam...Tersengguk2 aku dalam kapalterbang...ngantuk dan penat!

Selamat Tinggal Medan...Kan kuabadikan kenangan indah ini sentiasa...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com