Wednesday, May 18, 2011

KO TENGOK!

UPSR dah tak lama lagi dah...Bulan September ni start ler. Baby ni jenis yang suka buat keja last minute termasuk mentelaah buku2nya. Sebagai contoh ler yek, esok nak periksa..hari ni ler baru ko tengok dia punya meja penuh dengan buku2. Tah dia baca yg mana satu.. aku pun tak tau...tapi yg pasti muka dia tension giler.

Tu tak pe lagi..ni siap mengomel sorang2! Kalu aku dengar dia tgh pot! pet! tu.. memang ler kena sound budak sorang nih sebab tak reti2 nak disiplinkan diri sendiri.
Tapi tulah kan.. bebudak ni kengkadang tu jenis yang terang hati..baca sket2 jer tapi masuk gak! Kalu aku tu ...mau dah gagal jawabnya!

Kengkadang tu aku marah dia sebab kat bilik dia, aku dah sediakan study table. Dia leh pegi ruang tamu utk study. Kalau buat homework tu atas meja tak pe gak! Ni tak menonggeng kat lantai !For your info, Baby ni jenis Minah tidor...Aku tak heran ler kalu tiap kali masuk dalam keta ajer dia tidor. Tapi yang paling aku mushkil tu, tengah menulis..dia leh terlelap...Cayer tak??? Saborrr jer lah!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com