Thursday, December 9, 2010

AUDIT.


Semalam aku balik ofis agak lewat. Almaklumlah kan, orang penting...Eh idok ler..teman gurau jer. Sebenarnya company aku tengah bz dgn audit. Masuk semalam jer dah 2 hari audit berlangsung.

Balik plak tu dah pukul 6 lebih..ditambah dengan jammed di Sri Hartamas hingga ler ke Jalan Kuching.Mak oii! sengal lutut rasenya dengan keletihan dan kesejukan aircond dalam kereta. mentaliti pemandu kat KL ni biasa ler...asal hujan sket jer, mula ler memandu slow yg teramat sangat. Sampai kat rumah, Abang excited bagi paper Principal Account dia kat aku. Mintak check ler tu!

Memandangkan kepala aku sakit berdenyut2..tak terdaya rasenya nak tengok paper tu pun. Kalu di check pun..bukan boleh mengubah apa2 kan? Cuma aku berharap agar Abang dapat memperbaiki results dia dalam paper tu. Kalu tak malu ler aku..beria2 minta tukar kat cikgu dia hari tu.

Anyway thank you sangat kat hubby aku yg cam faham2 kerjaya wife dia ni. Balik umah, siap sendukkan nasi lagi untuk aku. Eh! sapa patut layan sapa ni. Malu lak aku...Tak perlah kan..sekali sekala...apa salahnya kalu suami manjakan isteri plak. Asyik dia jer nak manja..time ni aku pulak lerr.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com