Monday, December 20, 2010

BAGHAL PUNYA MANUSIA!

Spesis camni pun ada lagi dalam dunia ni rupanya. Menyemakkan jalanraya jer... Liat plak tu nyawanya nak mati cepat...

Aku nak meluahkan rasa marah terhadap sorang mamat baghal ni. Pagi tadi on the way gi ofis...dah ler jalan jammed..dia dok buat lagak poyo dia tu, dah ler cross kat tanda pembahagi jalan tu, dok himpit keta aku..hampir2 nak kena tadi. Memandangkan dia bwk keta cam orang mabuk tuak, so aku horn ler..

Uwahhhh! dia punya marah bila lagak bodoh dia tu ditegur..siap berhenti keta, kuarkan kepala renung kepada aku...Dia ingat aku takut ke haper!! Dah ko salah..nak tenung makrifat plak kat aku..Aku bagi signal tanda bodoh kat dia! Memang bodoh pun! plus sombong tak bertempat!

Kepada mamat yg keta bernombor WTT 3031, tak usah ler tunjuk berani ko depan pompuan jer..kalu betul2 jantan, cuba ler ko buat perangai bangang ko tu depan jantan lain. Kalu tak pecah muka ko yg tak hencem tu..tak tau ler aku nak cakap lagi.

Ingat ler sket, orang lain pun bayar road tax! In fact gua cakap lu...gua bayar road tax lagi mahal dari keta lu tu..Baru pakai keta Gen2, berlagak cam pakai BMW.. Pirahhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com