Monday, December 13, 2010

KALAULAH BOLEH...

Banyak perkara yg aku nak buat! Diantaranya ialah :-

1) Memberikan yg terbaik untuk anak2 dan memenuhi setiap permintaan dan keinginan mereka selagi tidak bercanggah dgn norma2 kehidupan.

2) Mengulangi zaman remaja yg berlalu bersama hubby tersayang. Menerima dia sewaktu mula2 dia "melamar" aku dulu. (Masa tu aku jual mahal..dan dia terus membawa diri)Kesian nyer...

3) Menyiapkan projek aku yg berjalan slow. Dah hampir 2 tahun, masih tak siap sepenuhnya.

4) Melihat hubby mencukur janggut dan trim misainya(Sekali pandang dah macam puak taliban aku tengok).Mentang2 dia lama dok umah yekkk...Aku ni allergic dgn janggut dan misai ni...huhu.

5) Merasa memandu motor berkuasa besar. Tapi takkan tercapai punyelah!!. Hubby aku tak izinkan aku pandu motor dan mentelah motor tu lagi berat dan besar dari aku..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com