Thursday, December 16, 2010

FAMILY DAY

Hari Sabtu ni 18/12/2010, opis aku buat Family Day kat FRIM..Ini first time aku gi sana. Dengarnya penuh dengan kehijauan pokok2 dan alam semulajadi. Ikutkan malasnya aku nak pegi tapi kesian plak dengan Baby. Kami penah janji dengan anak2 akan bawak dorang bercuti after abang selesai examnya..

Tapi manusia kan bisa merancang jer.. Abah sakit plak...dan aku risau untuk gi bercuti jauh2. Takut terjadi apa2 kat Abah memandangkan emak pun tak berapa sihat..nanti nyesal seumur hidup. InsyaAllah, tika masa yg sesuai, aku akan penuhi janjiku pada anak2..

Aku sebenarnya teringin nak buat Family Day untuk adik beradik kami macam dulu. Bercuti di Penang..menyewa apartment yg cukup luas untuk kami 7 beradik . Memang menyeronokkan bilamana sumer berkumpul. Abah dan emak pun, aku lihat enjoy dgn trip yg kami buat tu. Semua tu mungkin tak kan terjadi lagi sebab Abah kini lebih suka duduk dirumah kerana kesihatannya yg tak mengizinkan. Huh! I really miss that time...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com