Wednesday, December 15, 2010

SYABAS MALAYSIA!


Sekalung tahniah buatmu pasukan bolasepak Malaysia yg berjaya mengalahkan Vietnam juara bertahan dengan gol 2-0. Lu olang punya kaler biru manyak ong maaa!!!

Memang corak permainan yg beginilah yg dinanti2kan oleh seluruh rakyat Malaysia. Aku ni bukanlah peminat bolasepak cuma gitu2 jer tapi semalam aku cukup teruja di depan kaca tv melihat kesungguhan pemain kita. Mutu permainan mereka bagus meskipun diasak oleh pemain dari Vietnam.

Mereka mengingatkan aku pada sejarah kegemilangan bolasepak tanahair kita dulu tatkala ada Mokhtar Dahari, Santokh Singh, Soh Chin Aun dan ramai lagi yg berbakat besar dlm arena bolasepak ni. Mereka bermain tanpa mengharapkan ganjaran malah aku rasa pemaian sekarang jauh lebih bernasib baik kerana dapat ganjaran dan insentif yg berbagai2 sebagai semangat untuk mereka. Harapan aku dan seluruh rakyat Malaysia agar rentak serta mutu permainan mereka dapat dipertahankan.

Proud of you guys! Syabas sekali lagi!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com