Sunday, December 5, 2010

OPERASI PEMBERSIHAN!!


Walaupun Abang ada lagi satu paper utk examnya...aku dah beria2 mencari kotak. Tau naper?? sebab aku nak pack buku2 dia termasuk buku Baby yg terlalu banyak nih. Kalau korang tengok bilik belajar dorang tu...mau terbalik bijik mata..Bersepah dgn buku dan nota2.

Buat masa ni, aku kena tutup ajer bijik mata ni sebab Abang tengah nak exam...Masa ni lah dia terkorek2 nota2 lamanya. Kebanyakan nota tuitionnya, aku yg buat filling sebab tak sanggup tengok dia tabur kat atas meja study tu.Hubby aku tanya gak nape buang buku Abang..kan Baby nanti boleh pakai..

Hubby aku lupa gamaknya! Jarak antara abang dan Baby tu 6 tahun. Sekarang pun syllabus manjang bertukarnya...apalagi menanti Baby tingkatan 5! Entah idup lagi ke tak aku masa tu..Tapi bukan ler semua bukunya aku nak buang...mana buku rujukan tu, aku masih simpan...tang buku2 latihan yg kami beli utk dia jer yg dibuang.



Boleh bikin duit gak menjual kertas ni tau...Boleh nambah2 tabungan Abang dan Baby kan??

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com