Monday, December 13, 2010

TENGOK WAYANG!

Hari Sabtu lepas kami plan nak gi window shopping ajer kat Wangsa Walk Mall. Boring plak dok umah jer.. Tah camner..Baby "mengesel" kat ayahnya cam kucing biang..nak tengok wayang..

Mulanya kami plan nak tengok citer komedi seram "hantu Kak Limah balik rumah". Mak datuk! fully booked kata kau!. Akhirnya Baby da Abang pilih citer 'The Chronicles of Narnia..Pada aku okay ler citernya..cuma yg tak sedapnya tu..tayangannya pukul 11.40..Gilo wehh! masa tu baru pukul 9 lebih..Apa lagi, aku ajak ler depa round kat shopping complex tu sementara menunggu waktu. Sempat gak aku hint kat hubby, hadiah yg aku nak dia beli masa birthday aku nanti...Tak mahal pun...sedang2 jer reganya...

Sebenarnya nilah 1st time aku tengok wayang 3D. Gambarnya lebih jelas dan terasa seperti "hidup" terutama ketika air laut masuk ke dalam kapal. Terasa seperti air tersebut seolah2 mengenai kita yg sedang menonton. Itulah yg dinamakan kecanggihan teknologi masa kini.

Habis tayangan..dah kul 2 pagi..dorang sedap berkeruh tidur dalam kereta..Aku gak kena jegilkan mata memandu untuk balik kerumah. Sempat gak singgah di restoren..pekena char kuetiaw dan teh tarik..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com