Tuesday, December 14, 2010

WARNA OH WARNA..


Kata orang..warna memainkan peranan penting dalam kehidupan seharian kita...Ye ker?? Bagi aku sama jer..hitam ke, putih ker..coklat ker...kita orang Malaysia..cam dialog Susan Lancaster..huhu.

Dalam banyak2 warna kurniaan Allah..aku paling suka warna biru.. Warna tu boleh menenangkan jiwa..menghilangkan stress dan pendekkata warna paling romantis ler! Sebab tu aku suka pandang ke langit melihat birunya awan..Biru memang lambang ketenangan.

Tapi itu tak bermakna aku tak suka kaler2 yg lain. Sometime aku suka gak pakai baju yg agak garang kalernya contohnya merah..Hah! tu yg terkejut bebudak ofis bila tengok aku pakai kasut merah sedondon dgn handbag ari tu...Sampai dorang perli aku ler sebb alarm keta aku berbunyi time aku turun dari kereta.

Warna apapun kalu kena digayakan dengan waktunya tetap nampak serinya. So tangggapan sesetengah orang yg mengatakan warna membawa nasib baik dan malang bagi seseorang tu tak boleh diterima pakai. Baik atau pun tidak nasib seseorang tu bergantung pada tindak tanduk kita sendiri.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com