Sunday, November 21, 2010

ANNIVERSARY

Diam tak diam dah 18 tahun usia perkhawinan aku. Satu jangka masa yg kukira agak panjang juga. Sepanjang 18 tahun usia perkhawinan kami, secara keseluruhannya aku bahagia dengannya..Bukan mudah untuk melayari bahtera perkhawinan yg benar2 mencabar ibarat seperti kapal ditengah lautan. Ada masanya kapal dipukul badai..semua itu bergantung pada nakhoda kapal untuk mengemudinya.

Dalam pada itu, aku bertanya juga pada diri sendiri. Sudah sempurnakah aku menjalankan tanggung jawab sebagai seorang isteri? Lengkapkah sudah kasih sayang dan perhatian yg sepatutnya kuberikan buat suami tersayang?.

Suamiku...

Aku ni wanita yg diciptakan serba kekurangan. Sekiranya ada kesilapan dan kekurangan yg tercalar di matamu, bantulah aku untuk menjadi insan yg sempurna di matamu. Terima kasih kerana menjadi suami yg sering memberi semangat dan kekuatan untuk diriku. Semuga kita saling melengkapi antara satu sama lain dan membina kebahagiaan yg tiada penghujungnya..

LAGU KU ADA KAMU – ADIRA AF8

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com