Wednesday, November 24, 2010

SALAH SANGKA

Ari ni walaupun aku cuti tapi baru aku perasan yg hubby aku jarang ada kat umah...Kalu ada pun, dia banyak diam dari bercakap..Lorr! apalagi yg tak kena ni? Tak kan dia merajuk bila aku tak nak dia hadiahkan aku rantai emas semalam?

Hish..berapa kali ler aku nak cakap..Kot ia pun offer ler hadiah lain..Aku ni tak suka emas! Kalu beli pun, aku jarang pakai dan aku simpan dalam safety box tu wat per..Bila dia tanya aku nak apa, sekali lagi aku blurr! Tak prepare plak nak jawab soalan cepumas cam ni...

Masa makan tengahari tadi, aku slow talk dengan dia. Aku explain ler bukan aku tak expreciate dengan hadiah yg dia nak kasi tapi semua tu tak penting bagi aku..Yang penting ...dia selalu ada dan setia pada aku...

Sapa kata I merajuk nie...I saje nak bagi you rehat..tak mau ganggu you. Rupanya dia tengok aku keletihan mengajar Abang. Hampeh dot com! penat jer aku mengarang ayat...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com