Sunday, November 21, 2010

DEBARAN KIAN KUAT....

Jantung aku berdengup lebih kencang ..lebih dari biasa! Malah dengupan ni buat aku tak selesa nak memulakan tugas hari ni. Duduk salah berdiri salah...Cam ibu kucing hilang anak jer rupanya...Nak tau nape?

ESOK!! SPM bermula..Di mulai dengan Kertas Bahasa Melayu tu.Jangan terkejut plak yer..Bukan aku amik peksa SPM sekali lagi tapi the only one anak bujang aku ni akan menduduki peperiksaan esok..Yang herannya tu..dia relax jer bila aku remind tentang exam esok..Aku ni yg cam nak tercabut nyawa memikirkan apa nasib dia esok..Boleh ke dia jawab?..Apa yg dia jawab?

Ya Allah...Kalu sahnya aku ini ibu yg mengandungkan dia 9 bulan 10 hari...Engkau permudahkanlah urusannya...Terangkanlah hatinya..Biarkan dia dapat menjawab semua kertas examnya dengan mudah dan senang...Muga segala apa yg dipelajarinya di sekolah dapat dipergunakan dengan sebaiknya.

Aku dah lakukan yg terbaik untuknya Ya Allah...Sekarang aku cuma mampu bertawakal padaMu memohon belas ikhsanMu muga anakku akan beroleh kejayaan yg cemerlang. AMINNN...Buat Daniel Ashraf...Doa mama sentiasa mengiringimu walau di mana jua Abang berada...Buat yg terbaik yer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com