Wednesday, November 17, 2010

MERAJUK PADA YG SAYANG...

Semalam hubby aku komplen..dia cam rimas tengok aku dok monyok jer cam tikus mondok.Selalu tu katanya..belum bukak mata lagi, aku dah kacau dia...Tapi semalam...cam kena tegur Sang Kelembai..tak bersuara langsung!

Hah!! Baru korang tau yer...penangan orang merajuk ni camner. Tapi tak sangka plak, bila aku mogok sehari tak bercakap, semua dah jadi tonggang terbalik..Alahai yanggg...anje bukan marah dengan ayang...tapi anjer udah malas nak bercakap banyak...
Ingat hari ni, anjer nak rehatkan mulut ni barang sehari! Bolehkan? Lagi ler hubby aku tengok muka aku semacam! You ni dah kenapa? ber"anjer2" plak dengan I? Oppsss sorry! ko takut tengok aku berubah ye? Takkan bila aku ber "anjer" dengan ko..ko dah panik...Aku ni waras lagi cik abang oii...cuma apa yg nak diherankan bila aku tak banyak bercakap?

Now, I realised...selama ni mulut aku kat umah tu pot pet..pot pet..ada jer modal aku nak bercerita..Tup2 bila sepatah ditanya, sepatah yg aku jawab..itulah yg menimbulkan kecelaruan dalam fikiran hubbyku.

Dont worry dear...I okay...Aku ni mana boleh monyok lama2...rimas bila tak dengar suara sendiri yg cam radio hotfm tu...

1 comment:

  1. HHAHAHAHAHAH..RISAU DIA ERKKK..kalau dok pot pet dia kata beleter.mai diam ja..hambik..dia lak tak senang duduk.

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com