Monday, November 1, 2010

FOLLOW UP ..EXTEND CUTI LAGI..

Hari ni aku amik cuti untuk temankan hubby gi buat follow up di Hopital Pusrawi. Sampai kul 10 pagi..ingatkan still awal..rupanya mak oii! berduyun tiba! ramainyerrr.
Lenguh gak ler menunggu giliran..Dalam hati aku, terdetik gak..dah buat appoitment pun lambat segini gak!


(Dah tiba ler saat bosan aku tu...main snap gambar sendiri)


(Ni unit fisioterapi tempat hubby aku meng-exercisekan tangan dan bahunya)

Masa jumpa doktor pakar tu, hubby aku mengadu tapak kaki dia rasa sakit setiap kali dipijak. Masa doktor bagi injection kat tapak kaki dia tu, kesiannya aku tengok azab dia menahan kesakitan. Aku tau ler camner sakitnya sebab penah buat minor operation kat tapak kaki dulu...lama dah.


(Muka dalam kesakitan setelah tapak kakinya di inject doktor bagi tahan sakit..Control macho tapi dlm hati tu...)

Dalam x-ray yg dibuat, tulang bahu tu memang tak bercantum sepenuhnya lagi dan doktor mintak hubby aku buat fisioteraphy supaya ianya cepat sembuh. Memandangkan dia masih tak berapa sihat lagi, doktor sambung cuti dia sampai 29/11..Tambah boring ler hubby aku memerap kat umah tu..

Ada gak baiknya dia dok umah sebab ada ler orang temankan baby setiap kali dia balik sekolah. Taman mini aku pun nampak kemas sebab dia menyusun dan menanam pokok renek cam cili, daun pandan, daun bawang..Aku pesan gak kat dia, jgn beria2 mengangkat pasu2 tu..kang terkehel..aku gak yg susah!

Paling best, keh! keh! Hubby aku siap masak lagi. So sekarang ni, memang balik kerja tu dah tersedia ler masakan. Untuk pengetahuan korang, hubby aku ni memang rajin ke dapur...mencuba resepi baru...dan dia masak pun memang sedap! Terbaru..dia masak lemak nangka dengan ikan masin. Peh tu, siap hantar kat umah mak lagi. Mak pun puji masakan dia. Cam orang perempuan masak,..sedap mak rasa! Hishh!! Kembang ler idung hubby aku mendengar pujian mak tu.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com