Tuesday, November 2, 2010

RENEW ATM CARD.

Nasib baik ler aku ni amat memerlukan ATM card ni. Kalu tak, tak kuasa aku nak drive ke CIMB nak renew card yg dah rosak ni. Udah ler parking jauh..kena plak naik tangga dengan high heels aku ni. Hari ni gak, aku kena amik baju baru yg ditempah kat staff CIMB hubby aku...nak kena bayor gak tu! Tak kan nak pakai air liur kan??

Kad ATM tu dah macam keperluan bagi aku sebb korang kan tau..aku ni segan benar nak mintak duit kat hubby aku. Sudah ler ari tu aku pau dia RM400 untuk celebrate Ashraf birthday sebab kad ATM tu meragam lak time2 aku amat memerlukan duit.

Tapi yg bestnya tu, korang mungkin dah tinggal separuh gaji dibelanjakan tapi aku..yeeeehah! gaji aku masih belum terusik...Punya ler segan aku masa mintak kat hubby aku ari tu...siap promise lagi kat dia...nanti I ganti balik duit you yer...Eeehh tak payah! apa plak nak ganti2 ni..cam ler orang lain...peh tu dia pandang muka aku terus gelak. Terpinga2 plak aku, apa yg funny sangat tu..Dia kata you ni cam masa tengah bercinta lak..segan2 nak mintak duit I..Dah sekatil pun segan lagi ker?katanya.

Baby plak nyampuk..eh! yang sekatil dengan mama semalam tu wawa lah ayah...Hisssh!Kacau daun jer anak dara ni...Orang baru nak "berbunga2" dengan ayah dia...Tiba la jealous dia tu. Abang yg reti bahasa tu siap bagi isyarat kat dia suruh diam tapi biasa ler bebudak kan..tak reti bahasa..Apa? betullah wawa cakap!.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com