Wednesday, November 24, 2010

DAH BESO DIA..

Dari pagi membawa ke petang...tak jugak terfikir keputusannya...apa yg aku nak beli untuk present anak saudaraku si Naufal Firdaus ni yerk. Nak beli alat mainan cam kereta..aku rasa dah boleh bukak kedai mainan dah dia sebab lengkap dengan lori, keretapi,kapalterbangnya di beli oleh kami auntie dan unclenya masa birthday dia before. Tu pun kata adik aku, ada jer yg cacatnya permainan tu dikerjakannya.

Ingat nak beli buku cerita..tapi aku tau dia ni bukan cam abangnya Naim yg gemar membaca buku. Puas dah aku tengok kat internet..tengok kalu2 ada mainan yg sesuai..hampeh!

Tak pe Naufal..sekarang ni main ler puas2. Sok dah besar cam Abang Acap tak leh nak main beria2 ..tu pun kalu gi jalan kat mana2...ada ati lagi tu nak mintak kereta control ler , kapal terbang control ler. Mungkin sebab dia tau, mama dia ni tak sampai hati bila tengok dia buat muka seposen dia tu.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com