Sunday, November 28, 2010

SHOPPING YER...

Hubby aku baru balik semalam dari Kodiang Kedah...For your all punya info, dia naik kereta Abang dia. aku fikirkan balik tu..biasa ler bawak baju kotor ler kan! Rupa2nya..hah ko! dia siap shopping gi sana. Dengan tempayan, dengan replika utk taman Bali (tiang yg kuar air cam ala2 Bali tu ler) semua dia angkut..Paling aku suka! cam dia tau2 jer kan, replika itik 2 ekor lagi! Sayang you...

Bila aku tanya...Abg you beli apa...Cepatnya dia jawab..Duit dia dah habih kawinkan anak..tak beli apa pun.. Dalam hati aku...mana dia nak beli barang..dah ko penuhkan bonet keta dia dengan segala tempayan mak datuk...dah cam citer 40 org penyamun..

Sebenarnya hubby aku ni tengah excited nak buat kolam taman Bali..tak ler besor tapi cukup ler utk jadi hiasan kat depan rumah...Tu yg nak buat cam ala2 air terjun mini.Memandangkan kat Kodiang tu pasu2 tu murah katanya lah...dia pun beli ler...Semalam tak tau ler pukul berapa dia tidur..sibuk buat lakaran kolam ikan.

Mendengar deruan air di laman rumah tu sebenarnya salah satu cara terapi minda gak tu. Rasa tenang...damai jer...tak caya? cubalah..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com