Tuesday, August 17, 2010

GAJI DI MANA KAU OH GAJI!!

Baru 18hb ari ni tapi ada di kalangan staff2 syarikat aku ni dah mula nanya gaji. Gaji masuk biler? Tu soalan fofular yg akan dorang tanya kalu nampak kelibat aku. Bulan ni Company bercadang nak bagi gaji awal. Bukan haper tuh! Nak bagi staff but persiapan serba sedikit untuk raya yg bakal tiba ni.



Tapi rase aku, lagi cepat gaji masuk..lagi cepat ler bebudak tu datang jumpa aku utk tanya gaji bulan depan plak. Bagi gaji cepat tu Yeop/ Yong...bukan suruh kome berabih joli katak atau raya indu! Berjimat cermat ler supaya ada tinggal balance paling tidak pun utk korang beli maggie mee lepas raya.



Walau pun teman ni sponsored by my hubby tapi aku tak leh rambang mata nak beli itu atau ini..Cukup ler takat yg perlu jer...Kalu rase2 ler korang tak leh tahan godaan dan lambaian syaitan yg sedang dirantai tu...senang jer tips aku..jgn pegi atau menghampiri tempat shopping complex tu. kalu tak , mata korang tu cam rainbow kaler nya!Ni baru sket aku tunjuk nih...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com