Sunday, August 29, 2010

RASA BERSALAH SANGAT...



Rasa bersalah sangat aku ari ni. Mana tak nyer, tak bersahur lagi!!! Malam tadi, hubby aku volunteer nak siapkan juadah bersahur so aku pun masuk ler tidur awal. Tapi hishh!! mata ni tak mau gak lelap..Aku layan dgn tengok tv untuk bagi mata rasa letih pun tak menjadi gak.

Sudah nyer tah kol brapa ler aku tertidur semalam..Yang pasti pagi ni waktu aku tersedar, mak oiii kooo!!! pukul 6.45 pagi..Bersahur pe ke jadah cam tu???Aku ok jer walau tak bersahur tapi kesian dengan anak2 dan hubby aku. Rase bersalah sesangat nih..penat dia memasak semalam, alih2 tak de sapa menjamah nyer...

Nape ler aku leh tidur batang semalam..Masa alarm hp bunyi tu aku perasan tapi gatai pulak tangan ni dok tekan "off". Ialah ..tengah mamai kan...Tak teringat lansung yg aku kena bangun utk sahur! Eiii..bila ingat2 balik, geram nyer akuuuu...

Sori ler sayang, I admit my mistake...harap2 dorang tak marah kat aku..Bila tengok muka hubby aku cam 50-50 jer dia. Mestilah kan..beria2 dia masak, alih2 tak dapat makan..Wuahhhh!!!hati aku yg berbekam ni tau!!..walaupun dia dan anak2 tak kata apa tapi perasaan keciwa tu mesti ada..aku tau!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com