Friday, August 13, 2010

BERBUKA DI PIZZA HUT.


Ari ni , aku dgn famili gi berbuka puasa kat Pizza Hut. Before that, sementara tunggu waktu berbuka puasa, aku ajak anak2ku gi Selayang Mall. Sajer nak habiskan masa.. Abang jumpa kasut yg diidamkan tu tapi siann..saiz kasutnya yg ala2 big foot tu masih tak de..

Baby sempat gak beli baju raya ready made dia. Cantik gak di mata aku. Dia pilih ada corak yg berwarna merah sebb nak sama tema dgn aku. Owhhh! dah pandai melaram anak dara aku ni ropenya..Peh tu, tak cukup dgn baju tarik plak tangan aku gi tempat beg yg menjadi koleksi dia..Sasha. Dari pencil case sampai ler ke bag sekolah sumer nak brand tu.Tu Abang gelarkan dia baby branded..

Time dah dekat nak berbuka, Abang kuar kejap..dtg dengan murtabak di tangan.Tercapai gak hajat dia..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com