Thursday, August 12, 2010

DHOROYAN RUNTUH WEHH...

Durian bukan sebarang durian ni kooooo! sebut nya durian runtuh gitu... Semalam kan kuar paper ...lebih 40,000 pekerja bank bakal terima durian runtuh...Runtuh ke, rebah ke, yg pasti aku orang yg paling gumbira dengan itu berita..Mana tak nyer hubby aku di antara yg 40,000 tu!!

Durian runtuh yg dimaksudkan tu bukan ler durian yg hubby aku beli semlm tapi haiyaaa! luit lah amoiii!. Tunggakan yg akan dibayar before raya..Mula ler tambah satu lagi perkara runsing dalam kepala aku ni...Nak habihkan duit tu ke mana! keh! keh!. Lupa diri sekejap yg tu duit hubby aku...tapi elehh.. manja2 sikit, mesti dia tanya aku nak ape!

Tapi selalu nyer time ditanya tu lah aku tetiba blank,tak fikir nak beli apa..Kalu dia yg decide, mesti barang yg aku tak suka. Barang kemas! Aku paling tak minat barang kemas ni kalu korang nak tau.. tapi dek kerana dia beria2 hadiahkan dulu (sampai merajuk tuuu) aku terima gak.

Anyway Dear, dont worry..Let me think about it okay!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com