Monday, August 30, 2010

BERBUKA DI DEWAN PERDANA FELDA.



Hari ni ada jemputan berbuka puasa kat Dewan Perdana Felda. Kira2 balik..dah lama aku tak ke dapur ni..dok asyik makan kat luar jer...Tapi rezeki jgn ditolak yong!! Nasib baik aku sampai on time so senang ler dpt parking lot yg paling dekat. Tak ramai staff yg datang..mungkin sebb jauh dari umah dorang kot sebb mostly ramai yg dok area Subang.


(TENGOK HASIL KEJA ANAK DARA AKU..TONGGANG TERBALIK GAMBO AKU DIBUATNYA)


(NI PUN SAMA..CAMERAWOMAN YG TAK BERTAULIAH) CISHH..!!

Makanannya pun okay..sedap tu yg buat aku dok lama kat situ..lepas satu2 juadah aku try sampaikan perut dah terasa senak. Anyway thank you buat Kak Nor yg sudi menjemput kami staff kat HQ ni.Mudah2an murah rezeki...tahun depan jgn lupa jemput lagi yek..ngehhh!!


(AKU CAM NAIK PENING TGK GAMBO SENDIRI) BABYYYYYYYY!!!!!!



Bila masuk jer kat dalam dewan tu.. dah terasa kemeriahan hari raya tu dah semakin hampir. Tapi berita sedey yg aku tima semalam..baju aku cuma sehelai jer tailor tu jahit..tak sempat kata nyer. Hampeh !Dah berangan aku bergaya dipagi raya korang tau tak..Hubby aku senang jer penyelesaian masalah dia...beli jer dah siap..habih cite..

Dia ni dari zaman bujang dulu lagi..bab berjalan ni bagi jer kat dia...dari sakit pun boleh jadi sihat. Aku lak yg cramp kaki dibuatnya..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com