Saturday, August 14, 2010

DERMA KOLEKSI BARANGAN LAMA.


Hari ni, cam tak tau nak buat apa.. Tetiba masa tengah lipat kain, teringat pasal baju2 lama yg tak dipakai lagi. Rasenya dalam almari tu, kalu dikumpul mau berkotak gak, Alamaklum ler , kita ni masa membeli tak memikir..Sekali bila dah dikumpul2, mak oi! dah leh buka kedai ko!

Especially baju2 baby ler yg paling banyak dah aku sedekahkan terutama kat cousin dia dan yg selebihnya tu, aku eksport ke kampung. Terpulang ler kat dorang nak wat aper..Baju Abang tu selayaknya dipakai dek orang besor2 sebb budak sebaya dia jarang yg ada saiz sewaktu dengannya.

Bukan baju jer yang aku jumpa,langsir lama aku yg masih kelihatan baru pun ada gak.Sebenarnya aku terfikir gak nak menderma satu2 nya barang baby yg bila aku tengok buat aku feningsss...koleksi anak2 patung nyer..Tu pun dah banyak aku bagi kat orang tapi yang ni dia siap warning lagi jgn bagi kat orang...ni baby punya!!
Cam cite P.Ramlee plak.."Ini harta Ahmad Albab yg punya"!!!..

Aku benarkan dia simpan dgn syarat dia make sure anak2 patungnya tu di susun cantik tak berselerak sampai ke bilik tidur aku. Cam ari tu, nasib tak meninggal aku! Mana tak nyer! Dia letak anak patung gorila dgn itam beram tu kat sebelah aku time tido. Bukan mata jer, arghhh! aku tepis sebb terkejut yg amat sgt tgk mata gorila tu..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com