Monday, August 9, 2010

ERRA MARI TU YONG...

Semalam aku ikut kengkawan opis gi makan kat luar during lunch hour. Aku mmg tak larat nak bwk keta. Kepala ni dah berpusing cam mary go round kat fund fare tuh!.Tengah2 sedap makan tu, our receptionist called kata Erra Fazira dah sampai ofis.

Tok pengetahuan korang , Erra datang atas jemputan CEO kami siap ajak lunch sekali kat ofis tu. Kedatangan dia tu ade kena mengena dgn teater muzikal Tun Mahathir yang akan berlansung tak lama lagi. Bos beso aku tu berbesar hati derma RM500K utk sponsorship tersebut. Peh ni donate le plak kat kami staff2 ni yer bos...

Masa aku tengok Erra in person tu..fulamak mmg cun dia ni..tingginya jgn ckp ler. Dia datang dgn Isma Danial pelakon drama tu.. Dalam sakit2 tu, aku tak lepaskan peluang gak ajak Erra bergambar sama..Jgn jealous kay...Sok ade rezeki, aku tunjukkan kat korang gambo tu yek..

Bertuahnya kan dikurniakan dgn pakej cam Erra tu. Udah ler lawa, berbakat plak,paling penting dia ni berbudi bahasa tak sombong..Tak de ler cam orang tu, udah le perasan lawa, gunakan plak rope dia yg tak seberapa tu nak memporak perandakan org lain..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com