Monday, August 23, 2010

RAJIN ADER MAKNA NIH...


Alkisah nyer si baby ni tetiba plak semalam rajin nak mencantikkan mama nyer..siap buat rawatan pedicure & manicure lagik tuh..Aku yg keletihan menunggu masa berbuka ni menadahkan diri jer lah...

Si Abang lak cam tau taktik baby ni..sebab selalu tu bukan main liat kalu disuruh..ari ni senang2 dia volunteer kan dirinya cam buat keja amal plak. Bila Abang usik dia, baby mmg dah ada jawapan sendiri...bukan apa ...biarlah mama nampak cantek di pagi raya, nanti orang tanya mama sape tu? Mama kita gak kan...Pupur kat muka aku dah cam retak2 menahan ketawa dengar alasan dia.. Aku siap bagi signal kat Abang..jgn usik baby lagi ..Abang ni tak sah kalu tak tengok baby nangis. Kang dia merajuk, separuh jalan lak rawatan muka dan tangan aku nih.

Hasilnya...kuku aku nampak berkilat...Sempat gak aku terlelap jap sementara dia dok mengerjakan aku. TQ Baby...anyway mama tak lupa upah tu...Sowey yerk..aku tak leh tunjuk muka masa tgh rawatan ni sebb masa ni pakai camisole jer..so seksi gitu...Kang ader yg terkezut beruk plak..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com