Sunday, August 22, 2010

TEMANKAN MAK GI SHOPPING.



Hari minggu lepas, aku bawak abah gi berubat utk sekian kali nyer. Kali ni kat Cheras pulak...Mudah2an abah serasi dgn cara pengubatan kali ni. On the way balik, aku suggest nak bwk parent aku gi Jln TAR. Sajerr..kot2 nak jalan2...Owhh! Abah awal2lagi dah tolak. mungkin sebb kesihatan nyer yg tak mengizinkan tu. Dia mintak aku hantar dia balik umah dulu. Bila tanya mak, ini jawapan dia..mak mana2 jerrr tapi cam biasa ler yek, mak aku ni nengor ayat shopping, dari badan lembik cam sayur celur terus segar bungar dia..Apa2 je lah mak....

Mulanya aku ingat nak temankan dia jer, tambah lagi yg plan nak nak gi jalan2 ni sebenornya plan hubby aku. masa mak tengah tak menyedorkan diri memilih kain2 tu (lorrr...kain lagi!!) aku tengok hubby aku pantang nampak kerusi, duduk. Memang nampak dia keletihan tapi bila mak tanya, pandai plak hubby aku ni berlakon...Tu yg mertua dia sayang nau kat dia tu!

Dalam window shopping tu, iman aku goyah gak bila tengok kain2 dia cantek2 ko!Akhirnya! kalah gak aku..terbeli sepasang kain lagi..walhal plannya aku nak beli baju ready made jer...Arghh tak kisah ler...pejam mata jer terbang gak RM120 aku..
Ini bkn godaan setan namanya tapi godaan nafsu sendiri. Dah hubby aku pon satu..dia bagi green light plak, so aku on ajer lah.. Buka salah aku semata kannn.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com