Tuesday, August 24, 2010

BROADBAND

Entah apa kena dengan broadband maxis aku nih tah! Buat hal plak dia sedangkan aku tengah berkobar2 nak update blog aku ni. Kejap2 dia hang...Masa aku beli dulu, kemain lagi salesman tu promote broadband dia ni..Bagus lah..laju konon! siput tu kalu letak sebelah talian ni, aku rase dia lagi laju...

Nape yer? Kengkadang aku perasan ramai penjual ni tak sincere dalam menjual barangan dorang. Apa le salahnya kalu cite kebaikan dan keburukannya sekali tentang barangan yg dijual tu. Peh tu, terpulang ler pada pembeli samada nak beli ke tak.. Ni aku rase cam tertipu plak!.

Tak salah kalu nak untung atau target sales korang tu tapi sekurang2nya jadi ler penjual yg bertanggung jawab dan PALING PENTING jujur... Ni kengkadang tu dah beli barang...bila kita ada masalah nak tanya sesuatu, tak nak entertain langsung...Masa nak beli bukan main manis...hari2 telefon dok mengodak orang suruh beli. Siap offer free gift lagi.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com