Wednesday, August 18, 2010

ENJOY IN TROPICANA GOLF

ari ni aku balik 4 sharp sebb nak amik Abg dan Baby utk makan berbuka posa di Tropicana Golf & Country Resort kat Damansara. Jalan punya ler jammed but aku sampai on time gak..Siap posing2 lagi kat sekitar dewan buffet tu. Sepanjang melalui jalan masuk tu, mata aku sempat gak tgk rumah2 di area yg berdekatan. Fuiyohhh! lawa ko!, mimpi ler aku nak dapat umah segitu beso nyer. Tak pe argh...tak dpt umah, jamu mata pun jadi ler. Aikss! mana tau kan...rezeki tu pemberian dari Allah.

Makanan yg disediakan pun sedap, layanan pun tip top gitu! Baby pasti nyer tak penah miss mesti cari spaghetti sama gak dgn Abang. Surprise gak aku sebb makanan yg di ambik nye tu bertimbun tapi leh habih..Tak padan dgn kecik ko nyer!Yang bwh ni kegemaran hubby aku, punya ler dia tawaf satu tmpt tu...



Kuih mueh ni Baby yg amik..dia ni nampak jer kecik tapi selera besor...



Sementara tunggu waktu berbuka posa tu, sempat gak kami dua beranak bergambar. Baby tu excited sebb tau muka dia nanti masuk blog aku..tu yg senyum menguntum tuh!






No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com