Friday, August 20, 2010

PANIK AKU!

Woishhh!!!!peluh sejuk sumer kuar..cam nak pitam gak aku.Mana taknya.. tengah2 aku menaip dgn ilham mencurah2 tu tetiba jeng !jeng! jeng! mak oiii apa kemende yg kuar penuh merata bertepek kat blog aku ni. Sekali pandang ..ingatkan advertisement nuffnang..Sekali bukan daaaa....

Peh tu blog aku ni hang plak. Lorr.apa yg dah jadik nihh!. Malam semalam, tak lena tau tido aku mengenangkan apa masalah dunia yg terjadi kat blog aku ni. So pagi ni, time dah cool sket tu, aku dan si abang try ler merisik apa penyakit blog aku nih!

Rupa2nya blog aku tu dikhaborkan dah overlimit . Atas kebijaksanaan si abang, dia berjaya ler menyelesaikan masalah aku tu. Fuhh! Lega Kooooo...kalu tak terbantut ler ilham aku ..Teng kiu abang....Eh tak kan tengkiu jer kot...Dah agak dah..Donut aku dorang ni, kalu buat kerja tak de upah..something wrong lerr. Kengkadang tu, mintak tapi cover sket dgn senyum menguntum dia tu. Aku ni kan ke mamanya...Luar dalam aku kenal..Tak pe arghh abang...janji blog mama dah okay!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com