Wednesday, August 11, 2010

DUGAAN DI BUKAN PUASA.

Sepanjang bulan Ramadhan ni, aku pasang azam dalam hati utk mendapat puasa yg diberkati dan kalu boleh tu puasa yg penuh markahnya. Tapi mungkin Tuhan nak menduga aku kot. Pepagi lagi, sorang Hamba Allah ni bikin hati aku panas sungguh.. Udah le demam aku tak kebah lagi..tambah lagi dgn suaraku yg serak.

Kalu le tak kenangkan aku ni posa ari ni..heyyy..dah lama aku sound minah ni.Kalu nak satu2 benda dari aku tu, ari ni ckp nak dan2 tu gak.. Udah ler namanya nak mintak tolong..humble ler sikit. Dia ingat aku ni tak de keja ke kat opis tu cam dia yg ala2 menatang yg suka bergayut tu..tapi bergayut kat telefon ler..

Yang paling aku benci dgn bebudak ni tu lah.Pantang kita tolong...mula le naik lemak!
Tau nak depan mata jer..bukan bole susah sikit. Tak de semangat Team work lansung!Dah tu kalu dapat document tu, claim kat bos dia, dia yg buat. Lahabau betul..Memang betul nak kena cili gak minah ni! Untung ko, aku posa....Astagfirullah....bawak bersabo hati...ni COBAANNNN!!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com