Saturday, August 14, 2010

MAAFKAN MAMA YER..

Hari ni serba tak kena..kami sekeluarga tak sempat bersahur.Silap aku gak sebb masa set time bersahur tu aku terlupa nak tekan button nyer..Malam tadi, punya ler sejuk sampai usahkata aircond, bukan kipas pun mengigil rasenya. Dengan kepenatan bershoping semalam buat aku nyenyak tido cam balak hanyut..Sedar2 mak ai!dah kol 7 pagi!

Aku no hal kalu tak bersahur ni tapi kesian kat hubby dan anak2 aku. Harap2 Baby bole bertahan ler sampai buka posa. Mesti hubby aku tu sket bengang juga ada dalam kepala.Mana taknya siap beli hidangan utk bersahur..alih2 dooooi tak leh makan.Bila aku ckp sori kat dia, dia jwb tak pe....Ikhlas ke jawapannya tu?

Tak per lah korang, ari ni mama janji akan masak spesel demi menebus salah mama yerkk.Tapi korang pun satu..Asyik buat aku ni cam jam korang plak. Kalu tak de aku yg kejutkan korang,eishhh!!! jgn harap korang bangun. Kalu kejut utk sahur pun, mmmg mencabar kesabaran aku. Mana taknya cam piano..kejut yg ni, yg ni plak tido balik...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com