Saturday, August 7, 2010

DEMAND SI ANAK DARA..


Masa aku kecil dulu memang teringin sangat nak ada bilik sendiri. Tapi memandangkan adik beradik yg ramai, impian tu terpaksa ler aku pendamkan saja. Tapi bila dah berumahtangga ni, aku zahirkan impianku itu pada bilik anak daraku. Dia cuma bagi tau saje bagaimana rupa yg dia mau.Biliknya kami cat dan hias sendiri. Memang le penat sebb makan masa berhari2 gak baru siap. Maklum bukan tangan org profesional yg membuatnya.

Apa pun,kami puas hati sebb baby suka dgn interior design yg mama dan ayahnya buat. Tinggal sikit lagi jer aku nak make over bilik dia ni..Nak letak bidai kat tingkap biliknya sebb baby ni penakut sangat bila tgk tingkat tu cuma berlangsirkan langsir yg jarang. Macam2 benda yg dia terbayang..katanya...

Harap2 peh ni, baby tak menyempit lagi dalam bilik tidur aku..tu kira bertuah ler kalu dia bwk toto ke bilik aku.. Kalau tak tu, sardin jer muka dia naik atas katil.
Aduiii sempit tu! tido 3 org satu katil..

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com