Monday, August 9, 2010

SORI KORANG ! AKU DEMAM...


Rase bersalah sgt dgn kengkawan kat opis aku. Ari ni sepatutnya ade majlis mkn2 sempena menyambut Ramadhan..(tak sebb ni pun opis aku ni mmg terkenal dgn pesta makan) tu sebb staff nyer segar bugar belaka accept me ok! ngeeeehhh!

Kami ditugaskan utk bwk makanan masing2 Seperti biasa, aku mmg confirm bawak fruit! Tu jer yg paling senang dapat aku sediakan. Lagi pun korang tak leh le nak komplen dan kutuk belakang aku kalu makanan yg di bawak tak sedap!.

Dari Ahad ari tu, badan aku dah start demam.Semalam aku gagahkan gak dtg opis. Nasib baik ler , sebb hero2 finance sumernya tak de. Yang cuti mmg ler cuti, yg sentiasa mencutikan diri tu jgn cite ler..tak dapek den nak nolong .

Balik keja, aku collapse terus, tak larat nak bangun, badan dah panas sejuk. Suara aku ni dah cam bapok dan paling teruk tu nak panggil hubby yg tido sebelah pun, dia tak reply sebb suara aku tak kuar lansung.Panas sgt kot masa gi kubur ari Ahad ari tu.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com