Tuesday, August 3, 2010

SYUKUR PADAMU YA ALLAH..

Syukur pada Allah kerana mengabulkan doaku..Person yg langgar keta aku ari tu dah dapat traced. Tu pon setelah hubby aku amik cuti utk jumpa sendiri dgn pegawai polis tersbt. Owner keta tu janji akan biaya sumer expenses incurred. Tu pun setelah hubby aku pegi ke rumah dia.

Tu lah sikap manusia yg tak de tanggung jawab..Ko dah tima surat mintak gi buat repot, buat jer lah. Ni tak! diam menikus kat umah..Siap sorok kenderaan lagi.. Malaysia ni kecik jer..Anyway ko nak lari mana???..Nasib baik ler hubby aku yg settle dgn ko..kalu aku yg pegi tadi, dah aku bagi four letter words kat p'poan tu...

Sakit bijik mata aku setiap kali tgk keta vios aku tu. Dengan bonet tak leh bukak, dia dah langgar keta orang tak reti nak bertanggung jawab. Serik gak aku berurusan dgn pihak polis ni. Nak mintak surat hasil siasatan tu pun payah. Ade je alasan yg dia beri..Susah sangat ke nak prepare surat sekeping camtu. Korang jgn ler bagi aku ni labelkan sumer Jabatan Kerajaan tu slow tang buat keja ni hanya kerana sorang dua yg buat perangai curi tulang cam ni..Aduii..susah2 sgt Abg Sarjan, bagi jer aku taip surat tu, tak payah tunggu 14 hari, 10 minit pun tak sampai!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com