Thursday, August 12, 2010

RUNSINGNYER AKU....

Banyak benda yg aku runsing kan skrg ni yg bersarang di pala aku ni..naik berserabut plak rasenya. Korang penah ke rase apa yg aku rase serkg ni..Sebenarnya aku runsing bila fikirkan byk benda yg masih pending ...yg tak sure apa status nyer!

1) Keta aku tu. Dah nak raya, tak repair2 lagi dek sangkut repot bodoh mamat tu.
Tarikh accident dia plak letak silap..

2) Aku punya projek tahun ni berjalan agak slow..Actually it was last year punya
projek tapi dengan orang yg aku deal ni sekali dgn lawyer aku amat le slow
bekerja. Aku plak yg kena follow up keja lawyer aku tu. Cam ni, bagi jer balik
fees yg aku bayar kat ko tu, peh tu ko engage aku..bior aku jer buat keja tu!

3) Baju raya aku! Tah tailor tu leh siapkan ke tak? Salah aku gak sebb hantor
lambat dan expect siap before raya. Nampak gayenya kena beli dah siap gak ler.

4) Apa aku nak masak utk berbuka ari ni?..Naik buntu mikirkan. Tapi Abang just
called me kata berbuka kat PIZZA HUT jer lah mama...Aikkks! dah upgrade plak,
semalam ko nak murtabak, ari ni pizza! Apa2 jer lah abang....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com