Wednesday, August 11, 2010

ZAMAN DULU vs ZAMAN SKRG


Masa aku kecik dulu, apa saja pakaian yg emak beli, sumer cantik di mata aku. Tak penah pun aku komplen apalagi nak berangan nak minta mak beli itu dan ini...Bagi aku, masa tu sumer tu tak penting..asal ada baju baru dah kira okey ler tu..

Berbeza dgn anak2ku. Cam Abang ni..dah seminggu dok search internet tgk kasut brand NIKE yg dia nak sgt2 tu. Ari tu, dia sebuk ajak aku gi Al-Ikhsan yg berdekatan. Konon dah jumpa le kasut yg diinginkan tu.Malangnya saiz plak tarak...Frust menonggeng dia ko!.

Ada gak dia ajak aku gi branchnya tapi aku plak deman kan.. Ni sorang! dah bagi duit, tinggal nak pegi beli jer pun susah sgt. Nak gak nyusahkan mamanya. Apa ler salahnya pegi dgn kengkawan..Aku ler..kalu beso dia ni dulu, mak bagi kuar dgn kengkawan, wuii sepantas kilat aku pegi.Si Abg ni tak reti nak usaha sendiri..sumer nak mama dia gak yg carikan..Agaknyanya dia nak kawin sok pun, mintak aku gak carikan kot???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com