Wednesday, August 25, 2010

LORR...KO KANTAOI LAGI!!



Aku berkira2 nak membeli hand bag utk di pakai di pagi raya ni.Tengah dok search laman web online yg menjual handbag tu..tersenyum sumbing aku bila terbaca satu blog ni. Mana kan tak nyer... Dalam ramai2 pembelinya tu ada ler nama sorang Hamba Allah ni..yang mengembar-gemburkan dirinya membeli handbag branded ori konon..Namanya terpapar ler kat situ.

Disebabkan namanya yg pelik sket tu yg buat mata aku cepat nau cam..walaupun dia purposely order dari negeri lain utk mengaburi mata kengkawannya. Aku cam nak tergelak sakan sebb pandai gak minah ni berlakon spt mana lakonan dia sebelum ni...

Apa yg aku nak cite kat sini bukan pasal minah ni tapi sikap segelintir dari kita ni yg ingin melaram dgn barangan berjenama tapi tak mampu. Justeru tu..sanggup menipu demi utk memuaskan hati dan menjaga imej dan personaliti diri di mata kengkawan.



Di sini aku cuma nak berpesan...BE YOUR SELF..Tak perlu nak terikut2 rentak org lain hingga sanggup menipu! Rase2 tak de duit..buat cara tak de duit...Nanti awak gak yg stress. Bila dah kantaoi, sape yg malu besor?? awak jugak kannn???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com