Monday, August 23, 2010

SPY YERKKKK....


No wonder ler stevie wonder, lately ni aku terasa seperti diekori gitu. Seolah2 gerak geri aku diperhati seseorang. Ala2 spy ler dia ni....Kalu yg mengekori korang ni adalah orang yg korang pun suka tak pe gak...tapi ni spesis langau yg aku hampir2 dapt sembur dengan sheltox dulu...

Apa sajer aktiviti aku dalam Diary Hanie ni sumer dia baca...buktinya cam ada "reply" dalam blog dia gak..Eeeeei tak gemornya. Kan aku dah kasik tau, jgn cuba hampir dgn family aku lagi..Ko pun dah ada life sendiri kan. Dengan kengkawan..statement ko ckp benci tapi hakikatnya ko tu mengekori aku setiap masa.

Cuba ko bangun pepagi tu ..tengok sebelah ko tu sapa??Ko tu dah berlaki! so buat ler cam orang berlaki...jgn dok merisik khabar orang yg tak sudi kat ko tu! Tak habis2 keja si langau nih. Tak cukup ke tropedo yg ko terima ari tu atau mau yg lebih power. Bawak2 ler bertaubat...dari ko kacau idop orang, baik ko jaga dapur ko tu baik2.
Astagfirullah.....nasib baik aku puasa....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com