Friday, August 20, 2010

CARPET RAYA...


Semalam aku try gak sesajer gatai tangan gi tgk laman web pasal carpet..Rasenya dah lama gak aku tak masuk kedai carpet ni. Paling tak suka sebb bau carpet tu cam buat dada aku sesak! Aku ni tak de ler penyakit asthma tapi tah naper, agak allergic tol bau menantang satu nih!

Aku sebenarnya dah lama aimed satu carpet tebal ni..Sesuai sangat kalu letak kat meja ketapang kat ruang tamu umah tu...Kebetulan dapat plak green light dari hubby aku..lagi ler laju aku dok survey kaler dan saiznya. Nak jadikan citer plak..dah jumpa kaler yg sesuai..saiz plak kecik sgt..Bila saiz dah ngam2 ho..kaler plak cam hampeh!Tu yg buat aku sanggup tunggu sampai apa yg aku betul2 nak tu ada..baru aku beli.




Tapi nampak gaye nyer Bedah woii. terpaksa ler aku pendamkan ajer niat aku tu sebb baby ada alahan dengan habuk dan carpet nih mmg bole menyumbang kepada alahan dia tu.Dalam dua2 benda yg aku suka tu, of coz ler aku kena utamakan kesihatan baby. Carpet tu aku leh beli time dia dah ok nanti tapi baby ni kalu dah sakit..akuuuu gak yg susah.

So, sekarang ni, aku tukar sumer carpet yg ada dengan tikar Sarawak. Lagi nampak cantek dan match plak dgn furniture aku...Sebut pasal furniture ni...bila gamaknyer kita nak tukor sofa ye hubby ku...ngehhhhh..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com