Saturday, August 21, 2010

DI ANTARA HOBBY AKU.



Dalam banyak2 hobi aku, ni salah satu benda yg aku suka buat koleksi.. kumpul Fridge Magnet. Pantang jumpa kalu gi shopping atau singgah kat mana2..pasti aku beli kalu jumpa yg cantek tu!




Dulu memang arghh giler2 punya hobi ni...mana2 kengkawan yg tau hobi aku ni, rajin gak belikan souvenir kalu dorang balik dari oversea. Kalu tengok kat fridge umah aku tu mmg penuh kat bahagian atas tu.

Mungkin sebb kaler dia yg berwarna warni tu siap dgn corak macam2...jadi tumpuan lak kat anak2 buah aku kalu datang umah..Akibatnya..fridge magnet aku ni beransur2 kurang sebb ada yg berkenan dan kebanyakannya pecah dek dimain anak2 buahku termasuk baby. Dia ni kalu sorang2 kat umah..tak de plak diusiknya benda tu..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com