Thursday, October 28, 2010

AKU CUTI..

Lusa 1st November, aku amik cuti sebb nak temankan hubby gi buat follow up di Pusrawi. Ikutkan dia nak gi sendiri..kononnya tak mau nyusahkan aku ler tu. Tapi naik motor pun tak larat...ada hati nak pegi sendiri...Walawei...hubby aku ni kengkadang tu sifat berdikari nya tu tak bertempat.Buatnya dia tergolek lagi kat jalan sapa ayg susah...akuuuu gakk!

Sekurang2nya aku nak gak tahu, sejauhmana perkembangan tulangnya yg patah tu. Dah back to normal ke? Risau gak bila tengok, dia cam tak terdaya nak angkat tangan dia ke atas..Bila aku tengok dia dari arah hadapan...cam bahunya senget sebelah! Actually dia ni keras kepala gak!serupa ada batu jugak dalam itu kepala! Mentang2 dok dekat Batu Caves..

Dah cakap banyak kali, jangan ler lasak2 sangat sebab accident tu baru lagi. Dia leh jawab tu...tak ler nak manja2 sangat...kena lawan rasa sakit tu...Ni mesti ikut ajaran akak kesayangan dia yg sorang tu...Tu pakar ortorpedik peribadi hubby aku no. 2!Dia jer lah yg betul...herannya hubby aku ni cam kena pukau ler plak. Cam doktor hospaital tak mau dengar..cakap doktor tak bertauliah tu yg concentrate benau!

Kalu aku dah banyak kali cakap. ko tak nak dengar..sukati ko lah...Malas dah aku nak bagi ceramah!Sok, kalu ko tu dah senget sebelah...lari minah Desprado yg tergila2 kan ko tu...Eh! apasal pepagi Jumaat ni, aku tersebut lak sidesprado tu! Syuuuuh gi jauh2!!Meleret2 pulak bebelan aku pasal hubby sorang ni.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com