Thursday, October 28, 2010

HUJAN LAGI...LAPAR PULAK!

Hari ni Jumaat...paling excited nak gi office. Tau sebab ape? Sebab esok CUTI!! Yeahhhh! Kentulan Baby dan Abang malas gi sekolah ari ni. Alasan Baby sebb dia dah hantar sumer buku teks dia so tak wat aper pun di kelas!..Elehhh. cakap jer lah..malas! Tapi tak pe lah..aku bagi kelonggaran...

Dalam kereta lagi, perut aku krok! krok...irama yg tak sedap didengar. Mungkin semlam cuma makan kuetiaw jer kot..So try ler telefon rakan office yg sering belikan aku nasi lemak tu. Hampeh! dan2 tu gak ler kredit aku plak habih...

At last, aku dapat gak call dia setibanya di office...Sebenarnya. aku ni jarang makan pagi di office...tak sempat. Kalu dah duduk mengadap komputer tu..ko jangan harap aku bangun melainkan ke tandas atau lunch...Tapi hari ni disebabkan aku tersampai awal ler plak ke office, makanya perot aku ni tetiba demand lapor!

Sebelum aku mulakan tugas hari ni...baik makan dulu..Nanti breakfast aku ni jadi makanan lunch pulak!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com