Sunday, October 17, 2010

APA SAJA UTKMU..

Minggu depan abang akan menghadiri majlis perpisahan di Hotel Legend berdekatan PWTC. So beria2 ler dia membodek mama dan ayahnya minta belikan pakaian kasual utk majlis tersebut. Hari Sabtu lepas, aku pergi ke Sogo yg kebetulan buat sale..carikan baju kemeja utk abang dan aku cadang utk belikan dia vest supaya nampak ler berketerampilan sket anak bujang aku ni..

Sakit tumit aku berjalan ke sana sini mencari vest yg sesuai utk abg. Korang sedia maklum...abg ni badannya bersaiz XXL..jumpa yg berkenan dihati...dahhh saiz plak cam balut nangka plak. Finally jumpa gakkk! Reganya boleh ler tahan..tapi disebabkan aku nak dia nampak smart, pejam mata jer lahh..Tersenyum simpul abang suka kemain..almaklum dapat barang yg dihajati. Hari tu, aku berabih duit gak untuk kasut kulit, vest, kemeja dan talipinggangnya..

Balik umah tanpa disuruh, abang basuh keta aku...Tapi kalu koran tengok..memang nyakitkan ati...baik tak yah basuh...Sebab bila dah kering, keta aku cam bercapuk2 dgn air kotor..Hish! basuh dgn air longkang ker apa abang nih..Nak marah rasenya sebb aku dah ler penat..tengok plak hasil basuhan keta dia.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com