Thursday, October 21, 2010

BERCUTI KAT MANA YEK...

Cuti sekolah lambat lagi tapi hubby aku dah mengalahkan anak2 bila dia dah plan nak bercuti. Tapi kat mana yek?. Kat Semenanjung Malaysia ni, dah sumer negeri kami pergi. Kalu ikut Abang, dia prefer kami bercuti di apartment kami di Tiara Beach Resort.



Dulu sewaktu hubby aku beli apartment di Resort tu, aku sebenarnya kurang bersetuju sebab risau takut tak terbayar. Tapi Alhamdulillah rezeki anak2 kan..so sekarang ni, kalau malas nak bercuti jauh2, kami akan menghabiskan masa bercuti di sini.

Aku suka dengan pantai buatannya yg lain dari hotel2 yg ada di Port Dickson yg hanya mempunyai kolam renang yg biasa. Kolam renang kanak2 dengan dilengkapi permainan seperti gelongsor dan buaian menambah keunikan tempat peranginan ni.

Tapi musim cuti ni, aku plan nak bercuti kat tempat lain plak. tempat yg boleh berehat sambil bershopping! Plan nak gi Indonesia tapi tu lah...risau plak dgn situasi yg melanda sekarang..Maybe aku kena fikirkan tempat percutian yg lain kot.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com